my SAYANGGG~

my SAYANGGG~
only him in my heart n my mind.,

Monday, May 2, 2011

saia PENAT!!!!

penatt wooo!! menggodam benda alah blog niy.,., kepala dh la blur,.,. ta de spe pon ngajo na edit.,, juz b'pndukan kat tutorial blog mmber jewp,. serius kabor penat gyle mati.,.. tapi blog still tunggang langgang,.,. hampeh!!!! tapi much better lha dri sblum niy.,,. kre nye blog aku niy nmpk lah jugak mcm ade empunye,.., hahha,.,. puas aku search justin bieber background blog,.,. ta jmpe crik.,., kuang asam,,,.!! last2,.,. aku crik background blog yg chumil2,.,. haha,.,. chumill kerw ??? adokkkk~~~ skang dah pkol 2:34 pagi.,., pg esok aku kne balik karak.,. hah!! baju ta pyh pack,.,. pergi balik hari jewp.. tapi,.,. adoishhh,,. apsall lah mata aku niy ta ngantok2 lagy,.. my bf pon agak nye dh berdengkur tydo.,,. aku jewp yg stay at dpn CHAYUNK (nme utk my lappy),., mata dh merah,.., mane ta nye,,. aku mengadap CHAYUNK niy dr pkol 8 smpai kol 2pg.,,
aku semangat na edit blog sbb,., aku nengok blog mmber2 aku sume nye CUN2,.,. mne bole thn bhaiii.., aq na jugaxxx!!~~ hahaha

0 ulasan: